GetRSS

Τα αναψυκτικά διαίτης αιτία πρόωρου τοκετού

Δανοί ερευνητές αναφέρουν ότι η κατανάλωση αναψυκτικών με 0% ζάχαρη σε περίοδο εγκυμοσύνης αυξάνει τις πιθανότητες πρόωρου τοκετού. Τα αναψυκτικά διαίτης μέχρι 48Softdrinks_in_supermarketπρότινος προτείνονταν ως πιο υγιεινές επιλογές από τα «συμβατικά» αναψυκτικά και χυμούς, τελευταίες όμως έρευνες έχουν δείξει ότι και αυτά έχουν ορισμένες παρενέργειες στον οργανισμό. Προσφάτως αποδείχθηκε ότι και οι δύο τύποι αναψυκτικών (με ζάχαρη και χωρίς) συνδέονται με την αύξηση των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης η οποία, όπως αναφέρουν οι ερευνητές, συνδέεται με τη σειρά της με τον πρόωρο τοκετό.

Ερευνητές του Statens Serum Ιnstitut στην Κοπεγχάγη μελέτησαν δεδομένα 60.000 γυναικών και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι έγκυοι που πίνουν τουλάχιστον ένα αναψυκτικό διαίτης ημερησίως έχουν 38% περισσότερες πιθανότητες να γεννήσουν πρόωρα από εκείνες που δεν έπιναν καθόλου αναψυκτικά διαίτης. Το αντίστοιχο ποσοστό για τις εγκύους που κάνουν μεγάλη κατανάλωση αναψυκτικών διαίτης και πίνουν τέσσερα (ή και περισσότερα) τέτοια αναψυκτικά εκτοξεύεται στο 80%.

Πηγή : www.tovima.gr

Photo by Flickr user Dyobmit under Creative Commons 2.0
Share:
  • Print
  • Digg
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • email
  • MSN Reporter
  • MySpace
  • Add to favorites
  • Live
  • Twitter
  • Yahoo! Buzz